Cookie Policy


Office Location

With over 85 employees in Thailand and Vietnam

we focus on the proficient development and personnel expertise. For example, the training covered all aspects of Human Resource Management. Complying with ISO 9001 quality management, as well as the corporate culture that reinforce the teamwork with care as our closed family.

T.A.O. Bangkok Corporation has been operating with just and honest according to good governance to our personnel in the organization and to the customers.

We consider the social and environmental responsibility as our important role in order to strengthen and enhance the efficiency of the personnel to finally achieve the sustainable growth of the organization. Besides, we aim that our personnel to obtain the good benefits and welfare, covering Accidental insurance, Provident fund, Medical expenses for parents, husband and wife, children, as well as annual health check-up, uniform, and etc.

Become a part of the TAO Family … we will grow sustainably altogether…

Job vacancy


  • Thailand
    • Samutsakhon
      • เจ้าหน้าที่คลังสินค้า

        Responsibilities

        • ปฎิบัติงานในการรับ การจัดเก็บ การเบิก-จ่ายวัตถุดิบ/สินค้าสำเร็จรูป ให้แก่หน่วยงานต่าง ๆ และสำหรับขายให้ลูกค้า ให้เป็นไปอย่างถูกต้องครบถ้วน ตามใบเบิก ตามระบบ FIFO ตลอดจน แพ็คกิ้งสินค้าให้เรยี บร้อยก่อนส่งมอบ
        • จัดเตรียมสินค้าตัวอย่างตามที่แผนกขายหรือหน่วยงานต่าง ๆ ร้องขอ
        • เช็คสต๊อกสินค้า ประจำเดือน ลงบันทึกข้อมูลประจำวันต่าง ๆ ในการเบิก-จ่าย การปรับยอด การรับเข้า
        • ดูแลพื้นที่ในการจัดเก็บวัตถุดิบและสินค้าสำเร็จรูปให้เป็นระเบียบ เรียบร้อยและให้เกิดประสิทธิภาพและประสิทธิผลอย่างสูงสุดในการจัดวาง
        • ปฏิบัติตาม คู่มือคุณภาพ ขั้นตอนปฏิบัติ และวิธีปฏิบัติงานที่เกี่ยวข้อง ในระบบมาตรฐาน ISO ที่บริษัทได้รับการรับรอง อย่างเคร่งครัด
        • ปฏิบัติตามหลักเกณฑ์ด้านความปลอดภัย อาชีวอนามัยและสภาพแวดล้อมในการทำงานตามกฎหมายกำหนด
        • ดูแลสภาพแวดล้อมในการทำงานตามมาตรฐานที่กำหนดในกฎมาย เพื่อให้เกิดความปลอดภัยต่อชีวิต ร่างกาย จิตใจ และสุขภาพอนามัยโดยคำนึงถึงสภาพของงานและพื้นที่ที่รับผิดชอบหน้าที่
        • อื่น ๆ ตามที่ผู้บังคับบัญชามอบหมาย

        Qualifications

        • ชาย/หญิง อายุ 18–35 ปี
        • -วุฒิการศึกษา ปวช. หรือเทียบเท่า ขึ้นไป ไม่จำกัดสาขา
        • -ประสบการณ์0–1 ปี ทางด้านคลังสินค้า หรืออื่นๆที่ใกล้เคียง
        • -มีความขยัน อดทน และมีความละเอียดรอบคอบในการทำงาน
        • -มีความซื่อสัตย์ และระเบียบวินัย
        • -สามารถสื่อสารได้อย่างมีประสิทธิภาพ และทำงานภายใต้แรงกดดันได้ดี
        • -สามารถใช้คอมพิวเตอร์ โปรแกรม Microsoft Office ได้


      • Procurement Supervisor

        Responsibilities

        • Responsible for organizing and participating in the selection and management of supplier
        • Able to build long-term and stable partnership relationships with key suppliers according to headquarters'/ region's procurement strategies, in order to maintain continuity of supply, to reduce the synthetical cost of procurement, and to obtain competitive advantage in procurement area
        • Analyze procurement demand and the market, to achieve objectives of procurement cost control and lower general cost of procurement according to headquarter / region's strategies
        • Organize communication with suppliers periodically according to the requirements of that category to build durable relationships with suppliers.
        • Gather and analyze research material on markets and clients' information for the sourcing of potential suppliers to ensure validity of procurement strategies.
        • Support messaging from senior Purchasing leaders, ensuring supplier expectations are clearly defined and that suppliers are committed to achieving goals and objectives in the areas of Compliance, Quality, Cost Competitiveness and Delivery.
        • Drive and enhance supplier understanding of company management processes and guidelines.
        • Develop strategies that strengthen the quality of the organization's relationship with the supply base by identifying opportunities to continuously improve the effectiveness of communications and supplier relationship building activities.
        • Promote and encourage cross functional participation from all areas of Sales, Marketing and business unit functions in order to maximize total cost reduction & technical optimization.
        • Actively manage sourcing activities relating to business models, via management of RFQ RFP & RFI, key sourcing processes and quotation analysis / negotiation.
        • Devise and agree benchmarks and maintain a strong awareness through the investigation of new supply markets and assessing suppliers' capability.
        • Work with the sales team in developing project-based pricing strategies, quotation and other related supports.
        • Clarify and negotiate with the suppliers on all areas of operational issues so as to enable the effective internal operations within the organization and efficient sales, service and other related policies.
        • Manage and coordinate on all related internal operational issues to ensure the effective workflows and communications within the organization.

        Qualifications

        • Relevant solid experience in marketing procurement
        • Excellent analytical skills and a structured approach to problem solving.
        • Ability to work independently and be self-motivated.
        • Strong oral and written communication in English.
        • Excellent Multitasking and prioritizing skills.
        • Proficient in the use of Microsoft Office: Word, Outlook, Excel and PowerPoint.
        • Degree educated high desirable


      • Senior Marketing Communications

        Responsibilities

        • Schedule and implementing marketing plans with Product Management and Sales teams to ensure that all activities will be in time.
        • Work closely and support collaborative efforts with Product Management and Sales teams to develop compelling and engaging written content to help improve communications materials such as newsletters, articles, case studies, brochures, and others.
        • Digital Platform Management: in close consultation with the PMs and sales team, manage the organization's Website, LinkedIn, Youtube content to drive key engagement metrics.

        Qualifications

        • Good creative skills
        • Self-motivation, be proactive and helpful
        • Excellent Thai & English written and verbal communications
        • Good attention to detail and accuracy
        • Good organizational and planning skills
        • Ability to work on multiple projects at one time
        • Ability to work under pressure and deadlines
        • Good command of English and Thai languages
        • Creating marketing plans
        • Managing the marketing budget
        • Developing marketing materials to generate sales lead
        • Website & Social media platform management
        • Content planning/mapping
        • Exceptional TH & EN writing and storytelling capabilities (business writing a plus)
        • Data analysis (website & social media metrics)
        • Ability to use software and applications of work related
        • Organizing trade shows and customer events, seminar, and others


  • Vietnam